Remontti on nyt mun elämässä painettu hetkeksi taka-alalle. Suuntasin muutamaksi päiväksi lomalle pohjoiseen.
Sähkömies tosin soitteli eilen tunturin huipulle. Hän ehdotti, että vielä katsoisimme yhdessä kaapelien kulut, jotta varmasti tulee minulle mieluinen ratkaisu. Olipas kiva, että asukas huomioidaan! Sovimme, että tulen maanantaina työmaalle käymään.
Lisätyötarjouksesta (apk-paikka ja seinien maalaus) ei ole kuulunut mitään. Aktivoidun ensiviikolla, ja soittelen tarjouksen perään. Ystäväpiirissä on kyllä tekijöitä, jos homma ei urakoitsijan kautta etene. Ja voihan olla, että kesällä ehtisi ja jaksaisi itsekin tarttua maalausprojektiin. Tosin ainakin pohjamaali olis kyl kiva saada teetettyä.. Ite sit maalailis tehosteseinät ja tekis mahdolliset tapetoinnit. Saas nähä :-)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.