| | | | | | Ty-dyyy! Ihan kivaa kun alkaa näkyä jossain ehjää ja puhdasta pintaa. Kylppärin laatoitus valmistui viime viikolla. Lattiassa tummanruskea Pukkilan Kivi ja seinissä Pukkilan Kaarna (matta). Nice. |  |
|
|
 |
| Kävin itse keittiön seinien ja nurkkien kimppuun perjantaina. Pesin ja hioin vahan keltaisen maalipinnan - ja sitten vetelin rohkeasti pohjamaalia. Yritin löytää maalausurakalle tekijän, mutta plaah. Liian pieni
teetettäväksi..ilmeisesti. Itsekin pystyn - kait! |
 |
| Keittiö pohjamaalauksen jälkeen lauantaina; oli melko hikinen päivä ja sunnuntaina vielä vedin toisen kerroksen.. Lopullinen sävy/pinta jää odottamaan keittiön valmistumista. Ajatus siitä löytyy kun näen kokonaisuuden. |
Viikonlopun aikana pesin keittiön kaappien rungot ja maalasin tokan kerran vaatehuoneen. Seuraavina steppeinä: sekä vaatehuoneen että keittiön ovenkarmit odottavat maalia ja vaatehuoneen lattia laminaattilautoja. One step at the time.. Etenee! 20 päivää
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.