sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Aah - puhdasta pintaa

Ty-dyyy! Ihan kivaa kun alkaa näkyä jossain ehjää ja puhdasta pintaa. Kylppärin laatoitus valmistui viime viikolla. Lattiassa tummanruskea Pukkilan Kivi ja seinissä Pukkilan Kaarna (matta). Nice.



Kävin itse keittiön seinien ja nurkkien kimppuun perjantaina. Pesin ja hioin vahan keltaisen maalipinnan - ja sitten vetelin rohkeasti pohjamaalia. Yritin löytää maalausurakalle tekijän, mutta plaah. Liian pieni teetettäväksi..ilmeisesti. Itsekin pystyn - kait!
Keittiö pohjamaalauksen jälkeen lauantaina; oli melko hikinen päivä ja sunnuntaina vielä vedin toisen kerroksen.. Lopullinen sävy/pinta jää odottamaan keittiön valmistumista. Ajatus siitä löytyy kun näen kokonaisuuden.
Viikonlopun aikana pesin keittiön kaappien rungot ja maalasin tokan kerran vaatehuoneen. Seuraavina steppeinä: sekä vaatehuoneen että keittiön ovenkarmit odottavat maalia ja vaatehuoneen lattia laminaattilautoja. One step at the time.. Etenee! 20 päivää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.