perjantai 3. heinäkuuta 2015

Vikan viikon hommia

Urakoitsijan timpuri valoi vähän lisää lattiaa ja laittoi laminaatin päälle. APK-paikka valmistui.

Vaatehuoneeseen porattiin Sovella vaakakisko, johon sitten laiteltiin tukia ja hyllyjä. Seinälle mahtuu myös lipasto.
Keittiö sai viimeistelynsä loppuviikosta - upeat laatat ja Oraksen hanan! Vasemmassa alalaidassa pilkistää astianpesukone.

Keittiöön maalasin vielä yhden tehosteseinän. Valkea maali Tikkurinan "Paperi" ja ruskea "Ajopuu".
Lopputarkastus oli tänään. Nyt tajuan että mun pitäs alkaa muuttaa takas KOTIIN :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.