Kyllä jännitti saanko asunnosta mieleisen, viihtyisän ja ennen kaikkea toimivan. Kaikki se työ, mitä tein suunnittelun osalta ja jo urakan aikana itse rempaten, kannatti.
En vielä ole laskenut paljonko maksan lisää, mutta veikkaan että 4000 eurolla selvisin (sisältäen muutaman lisähintaisen kalusteen, keittiön ehostuksen, apk ja liesituuletin sekä maalit ym. tarvikkeet). Koko urakan loppuhintaa jään sitten vaan jännittämään... taitaa realisoitua vasta ensi vuonna, huh.
 |
| Keittiö on lämminhenkinen ja toimii. Uusi matto ja kappa viimeistelevät tilan. Yksi pistorasia oli poistettu lattianrajasta, ja sitä kaipaan... |
 |
| Eteinen sai sävyvalkean pinnan ja yhdeltä seinältään Vallilan tapetin. Sain itse maalata myös ovenkarmit ja lattialistat. Lattiaa en uusinut, ja säilytin myös alkuperäisen kaapiston ja naulakon sekä ihanan lasioven. |
 |
| Suihkuseinät ovat Hietakarin. Ja niissä oli vetimet mukana. Koppi kokoa 80x90cm, johon mahtuu hyvin. |
 |
| Kokonaisuus toimii. Kuivauspaikkoja pyykeille ja pyyhkeille riittävästi. Korkea (+4cm) pönttö ja lavuaari just hyvät. |
 |
| Olkkarissa maalasin seinät vaalealla sävyllä (paperi) sekä katon ja lämpöpatterin Ässä 7:lla. Urakoitsijalta tilasin muutaman uuden pistorasian. Siistin näköistä. |
Ikkunat on pesty ja parvekekin on siivottu viikonloppuna.
En kyllä voi sanoa, että kaksioni olohuone tai makuuhuone olisi ollut mitenkään erityisen pölyinen. Vetskariovet pitivät hyvin suurimman pölyn loitolla!
Toki nyt aamuisin alkaa työnäänet naapuriportaasta ja ullakollakin tehdään ilmeisesti vielä jotain.. Keskiviikkona on vesikatko koko talossa. Eli ihan normiarkea saa vielä odottaa muutaman kuukauden.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.