Sain perjantaina 13.3. postitse kirjeen urakoitsijalta, jossa ilmoitettiin ennakkokatselmuksen olevan 18.3. klo 9 alkaen.
Infossa todetaan, että arvoesineet ja elektroniikka tulee siirtää remontin ajaksi muualle ja pakastimet pitää tyhjentää. Kotieläimiä ei saa olla remontin aikana asunnossa.
Äkkiä ei tulisi mieleen jättääkään arvoesineitäni (ai mitä? hah) asuntoon, ja elektroniikka lähtee mukaani luonnollisestikin (ilman sitä ei voi elää). Jääkaappi-pakastimeni otan pois käytöstä koko ajaksi, tietenkin.
Remontin aikana huoneistossa kerrotaan olevan yleisesti pölyä ja meteliä.. Irtaimiston suojauksen kerrotaan olevan asukkaan vastuulla. Tätä jo uumoilinkin, ja siihen olen varautunut.
Lisäksi infossa mainitaan, että mahdolliset omat kylpyhuonelaatat ja kalusteet tulee toimittaa asuntoon remontin alkamisen jälkeen noin neljän viikon kuluttua. Ymmärtäisin kuitenkin, että katselmuksessa pitää osata kertoa tuleeko urakkaan kuuluvat laatat vai omat. Itse olen päätymässä Kiviin ja Kaarnoihin.
Osakkaita kehotetaan täyttämään kyselylomake valmiiksi katselmuksen jouduttamiseksi. Tässä nyt sitten pohdin valintoja vielä muutaman päivän. Kävin tänään vielä rautakauppakierroksella tarkistamassa tuotteita ja vaihtoehtoja.
Positiivisella asenteella eteenpäin. Sitten kun valinnat on tehty ja suojaus valmis, niin helpottaa. Tänään kävin jo omissa 'väistötiloissa' lettukesteillä ja saunassa sekä viemässä joitain tavaroita. Äiti ja isä ovat iloisia :D Lapsi hieman oudoksuu lapsuudenkotiin palaamista - no nyt ei takaisin tulla kuin muutamaksi kuukaudeksi ja ihan kustannussyistä sekä lähimmäisrakkaudesta <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.